خبرها
1402/6/29 چهارشنبه پیام تبریک ریاست دانشگاه بمناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس پیام تبریک ریاست دانشگاه بمناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس
«ن و القلم و مایسطرون» 
قسم به قلم و آنچه می‌نویسد و سپاس صاحب آن را که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود. مقارن شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند "دفاع مقدس" تقارنی نیکوست که فضای دانشگاه را به یاد و خاطره‌ی شهیدان والامقام، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان در"سنگر دانشگاه" یادآور عصاره های پاک انقلاب است.
 هرساله با فرا رسیدن ماه مهر، عطر زندگی و طراوت در فضای دانشگاه ها دمیده می شود و این فصل میثاقی است که جویندگان علم و دانش بر مبنای آن عهد می بندند درکنار یکدیگر برای کسب علم و دانش مجاهدت کنند.
 بی شک تولید علم آمیخته با ایمان اصلی ترین رسالت مجموعه دانشگاهی می باشد و برای نیل به این آرمان متعالی و ایجاد دانشگاه تمدن ساز می بایست روحیه علم محوری توام با تدبیر، دانایی و امید بر جامعه مسلط شود و لازمه این مهّم تلاش و کوشش شما عزیزان در دانشگاه و بسط افق های علمی کشور می باشد. امیدوارم در طول سال تحصیلی پیش رو، دانشجویان عزیز با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه، همراه با استادان، مدیران، کارشناسان و کارکنان دانشگاه در محیطی پر نشاط به فعالیت علمی پرداخته و حضور حقیقی و تأثیر گذار خود را در عرصه های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانند.
 اینجانب آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز دانشگاه به ویژه دانشجویان جدید الورود، صمیمانه تبریک گفته و برای همگان دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.
دکتر محمد شورمیج
رییس دانشگاه پیام نور رامسر
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر